درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25005صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 7 مرداد 1395 - 19:14
نقش روابط عمومی در بازاریابی استارتآپی
روابط عمومی آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد. کارآفرینان همیشه تلاش کرده‌اند تا به فراتر از مرزهای باریک و نامرئی که برندهای آنها را محدود نموده، پیش بروند. برای جهانی نمودن برند محلی خود، باید توجه عموم را کسب کنید.
  

به نظر می‌رسد اساس روابط عمومی (PR) اتخاذ استارت‌آپی فراتر از دلخوشی‌های غیرقابل تصور باشد. این حقیقتی است که اغلب کارآفرینان موفق بدان اعتقاد دارند.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارآفرینان باید سختی‌های اعتماد به نفس، متمایز نمودن سرمایه‌گذاری از مغالطه‌ها و افتراهای تجاری تا روابط عمومی را به جان بخرند. تنها پس از آن، می‌توانید گام‌های بلندی را در تلاش‌های صادقانه خود بردارند. اجازه دهید، ابتدا روابط عمومی را تعریف کنیم. روابط عمومی، شکلی از ارتباطات است که به پذیرش سرمایه گذاری خود، دارایی‌های نامشهود مانند اعتماد به نفس مششتری، اراده و غیره مشتریان منتهی می‌شود. در اینجا، روابط عمومی بر کسب درک مخاطبین خاص بنا گذارده شده است. در ادامه، به خلاصه‌ای از «نقش روابط عمومی در بازاریابی استارت‌آپ» می‌پردازیم:

 

 ۱- آگاهی از برند: روابط عمومی آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد. کارآفرینان همیشه تلاش کرده‌اند تا به فراتر از مرزهای باریک و نامرئی که برندهای آنها را محدود نموده، پیش بروند. برای جهانی نمودن برند محلی خود، باید توجه عموم را کسب کنید.

 

۲- رتبه‌بندی جستجو: هرچه اعتماد به نفس مشتری بالاتر باشد، میزان تعامل او نیز بیشتراست. میزان تعامل بیشتر مشتری نیز به تعداد صفحات بیشتر مرور شده از سوی او و همچنین ترافیک عظیم HTTP منتهی می‌شود. فکر می‌کنید نتیجه چه خواهد شد؟ شما بهترین رتبه را در موتورهای جستجوی اینترنتی کسب خواهید کرد.

 

۳- رهبران متفکر: چگونه می‌توانید شیفتگی مخاطبان ما را که هرگز نابود نمی‌شوند تجزیه کنید؟ پاسخ همان تکیه به روابط عمومی است. پذیرش استارت‌آپ شما از صمیم قلب به مثابه سرمایه‌گذاری متفکر، ماهیت کوته‌فکرانه رهبری متفکر است که در «کارآفرینی» که در آن اعضای تیم خود را به تاثیرگذاران صنعت و افرادی درخشنده تبدیل می‌کند پذیرفته نخواهد بود.

 

۴- اعتبار شرکت: روابط عمومی، اعتبار شرکت را به بار می‌آورد. با وجود این، به داشتن اساسی خوب برای تحقق این وجهه عظیم نیاز دارید. با وجود این، اگر روزنامه‌ای معروف مانند گاردین یا نیویورک تایمز عقاید فردی را منتشر کند، کل دنیا متقاعد خواهند شد. بنابراین، «اعتبار شرکت» دست در دست روابط عمومی خواهد داد.

 

۵- چشم‌انداز بزرگ: روابط عمومی طلیعه شفافیت دیدگاههای بزرگ محسوب می‌شود. دیدگاه وسیعتر در واقع معجونی الهی است که حاکی از نتایج تصدیق‌آمیز کسب و کار، ظهوری جهانی، زوایایی خلاق و غیره خواهد بود. این امر بازاریابان محتوا و دیجیتال را به تمرکز بر عموم تشویق می‌کند. روابط عمومی همراه با اشتیاق، توانایی و تجربه آینده را به فال نیک می‌گیرد.

 

ترجمه : دریک آنلاین
 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد